mandag 26. januar 2009

Dykking paa Koh Tao.

I dag var siste dag paa dykkerkurset og tidlig morgen! Jeg, Will og en svenske som var for bakfull til aa ta siste dykkene sine i gaar reiste ut rundt kl 08. Det var boelger og urolig sjoe, men solen var oppe og det var to kjempefine dykk til henholdsvis 18 og 15 meter! Dykking er i grunnen en rar greie, men foeles litt magisk! :) Ogsaa foeles det litt som aa fly og det er jo en superheltegenskap jeg alltid har onsket at jeg hadde. Hehe.. Litt vemodig at hele kurset er slutt naa, men det blir jo muligheter for dykking igjen senere i loepet av turen. Will har vaert en helt super instruktor og skikkelig artig aa dykke med. En sinnsyk fransk aksent og en energi som ikke ligner grisen! ;)

I dag har jeg sovet etter at jeg kom hjem fra dykkingen og de to andre har hatt seg en tur paa stranden. Kvelden har vi brukt paa aa se film som trolig er tekstet av en full asiater som skriver ned det han tror han hoerer. Morsomt til tider, men litt vanskelig de gangene man kunne onske det var en skikkelig oversettelse! :)

Har ogsaa lagt ut bilder fra Petchaburi og Koh Tao til venstre i margen.

Over og ut fra dykkerglade Line. ;)

3 kommentarer:

  1. Den fletten fra Koh Tao kledde du, Line;)anette

    SvarSlett
  2. Håper du/dere har det fint. Hilsen Randis bror Jan Kåre

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere har hatt en fantastisk tur. Koh Tao er min personlige favoritt når det gjelder dykking i Thailand.

    SvarSlett