torsdag 8. januar 2009

En liten oppdatering

Naa er vi paa en smoothiekafe paa Victoria Peak som er et utkikkspunkt der vi ser utover hele Hong Kong. Kjempefint! Vaeret er fortsatt straalende. De steinharde madrassene gjoer at vi vaakner grytidlig og faar brukt mye tid paa aa se oss rundt. Vi skal proeve aa finne en internettkafe der vi kan faa lagt inn bilder senere idag.

Vi har ogsaa endret paa innstilingene paa bloggen, saa naa kan alle kommentere innleggene uavhengig av om dere har en googlekonto! :)

Hilsen jentene paa tur

8 kommentarer:

  1. Og Bangkok melder om 27 grader og sol på fredag.
    Ha en fortsatt fin tur

    SvarSlett
  2. ser her ja, nå kan jeg og kommentere;) det gikk fint på Linno sin side:) Håper dere har det bra, spiser frokost nå og koser meg med bloggene:) Siste seinvakt i dag...jippi;)

    SvarSlett
  3. Hei høres ut som det går fint. Neste gang får dere ordne en tur for oss gamle. Vi ønsker også å oppleve noe så flott og spennende som dere gjør nå :)klem fra Bente til dere alle

    SvarSlett
  4. Jippi! Endelig kan eg skrive :)
    Eg e LITE misunnelig! KOS DERE!!!! :)
    -Mari H. H (det e vel kanskje flere Marier som kommenterer?)

    SvarSlett
  5. Har sendt mail til deg, Line:D anette

    SvarSlett
  6. Vedlig hyggelig å høre fra deg Linn. Jeg er også veeeeldig misunnelig på dere. Skulle gjerne ha hatt 19c her også. Jeg får trøste meg med at jeg reiser til London neste helg.

    SvarSlett
  7. Jeg har reisefeber, bare så dere vet de:P

    SvarSlett
  8. god tur jenter- kos deg Randi

    hilsen silje på jobben...

    SvarSlett